THE POKé BAR

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1724 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij The Poké Bar. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 18:25 There was too much sauce in my sushi rice! I couldn’t feel any taste but the sauce.
20 jun 2026 om 20:30 delicious and fast delivery
20 jun 2026 om 9:47 lekker!
26 mei 2026 om 20:00 Lekker maar ze zijn mijn extra tempura garnalen vergeten
23 mei 2026 om 19:02 Loempia’s waren nog niet gaar . De rest van de bestelling was van goede kwaliteit en erg lekker. De bezorging was 1,5 uur
9 mei 2026 om 22:48 I’m literally crying! Best poke bowl of my life!!! Who even IS this chef?? Unreal!!!!!!!
27 apr 2026 om 20:12 om 18:30 kon ik komen afhalen. Bij aankomst werd gezegd dat ze bezig waren. Uiteindelijk heb ik nog 1 uur moeten wachten op mijn 2 ‘creëer je eigen bowl’ bestelling. Iemand die later kwam werd gelijk geholpen. Ik kom hier voorlopig niet meer. Erg jammer
26 apr 2026 om 20:01 het is lekker maar helaas niet de volkoren rijst gekregen die besteld was.
24 apr 2026 om 16:29 rude courier