Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij The Poké Bar. Meer weten? Ontdek meer
Tania
24 jun 2026 om 18:25
There was too much sauce in my sushi rice! I couldn’t feel any taste but the sauce.
Kubra
20 jun 2026 om 20:30
delicious and fast delivery
Kuijper
20 jun 2026 om 9:47
lekker!
c
26 mei 2026 om 20:00
Lekker maar ze zijn mijn extra tempura garnalen vergeten
van
23 mei 2026 om 19:02
Loempia’s waren nog niet gaar . De rest van de bestelling was van goede kwaliteit en erg lekker. De bezorging was 1,5 uur
Fiona
9 mei 2026 om 22:48
I’m literally crying! Best poke bowl of my life!!! Who even IS this chef?? Unreal!!!!!!!
Dear
27 apr 2026 om 20:12
om 18:30 kon ik komen afhalen. Bij aankomst werd gezegd dat ze bezig waren. Uiteindelijk heb ik nog 1 uur moeten wachten op mijn 2 ‘creëer je eigen bowl’ bestelling. Iemand die later kwam werd gelijk geholpen. Ik kom hier voorlopig niet meer. Erg jammer
Dewi
26 apr 2026 om 20:01
het is lekker maar helaas niet de volkoren rijst gekregen die besteld was.